رئیس فدراسیون کبدی ظهر امروز با استاد حمید رئیس فدراسیون کبدی اتحادیه عرب در خصوص همکاری های دوجانبه تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس فدراسیون کبدی اتحادیه عرب و رئیس فدراسیون کبدی عراق در قالب یک تیم مدیریتی در راستای توسعه و راه اندازی کبدی در کشورهای عرب زبان با دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

در این نشست مسئولان اتحادیه عرب از برنامه های خود برای راه اندازی کبدی گزارشی ارائه کردند و از ایران به عنوان یکی از قدرت های برتر دنیا درخواست اعزام مربی جهت آموزش علاقمندان داشتند. استاد حمید رئیس اتحادیه عرب از همکاری های ایران تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با کمک ایران می توانیم کبدی را در تمامی کشورهای عرب زبان به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی عراق هم از تلاش های فدراسیون کبدی ایران جهت راه اندازی کبدی در کشورش تشکر کرد و گفت: تقاضای اعزام 10 مربی ایرانی به کشور عراق داریم و قصد داریم لیگ کبدی عراق را با دانش مربیان ایرانی در بالاترین سطح ممکن برگزار کنیم.

دکتر اورسجی در این نشست که منجر به امضاء تفاهمنامه همکاری شد گفت: برای ورود کبدی به المپیک برنامه های بلند مدت داریم و یکی از این برنامه ها راه اندازی کشورهای اتحادیه عرب بود که خوشبختانه کشورهای عضو این اتحادیه در حال راه اندازی کبدی هستند و در این رابطه مربیان با دانش ایرانی را به اتحادیه عرب اعزام خواهیم کرد تا هر لحظه به المپیکی شدن نزدیک تر شویم.

در پایان رئیس فدراسیون کبدی عراق از تیم ملی کبدی ایران برای شرکت در یک تورنمنت 6 جانبه که قرار است اواخر امسال در بغداد برگزار شود دعوت کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد