همراه با انتشار نخستین نشریه تخصصی کبدی
البسه ورزشی کبدی برای سراسر کشور ارسال شد

فدراسیون کبدی در راستای توسعه همه جانبه و همسان منابع اقدام به تخصیص البسه ورزشی برای تمامی استانهای کشور کرده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی ، در حالی که کرونا تقریبا فعالیت های فدراسیونها را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته و به خصوص بحث توسعه ایی و همگانی کردن ورزش هایی مثل کبدی با چالش های جدی مواجه شده است فدراسیون کبدی به منظور ایجاد انگیزه در بین علاقمندان همه استانها بسته هایی شامل البسه ورزشی بانوان و آقایان در سایزهای مختلف را به تمامی استانها ارسال کرده است تا از طریق هیات های کبدی هر استان در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
این بسته ها همراه با “نخستین مجله تخصصی کبدی” از اول هفته جاری به استانها ارسال شده و به زودی در اختیار هیات های کبدی قرار می گیرد.
همچنین مجله تخصصی کبدی برای اولین بار در 32 صفحه تمام رنگی و گلاسه حاوی مطالب و تصاویر متنوع از تاریخچه کبدی – مسابقات –رویدادها – افتخارات ایران در آسیا و جهان –یادداشت و گفت و گو با بزرگان کبدی و معرفی توانمندی های کبدی ایران است و قرار است به صورت فصل نامه منتشر شود.
فدراسیون کبدی از تمامی اهالی فن – هیات های استاها – مربیان و داوران – ورزشکاران و به خصوص رسانه ها خواسته است تا پس از مطالعه این نشریه داتخلی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن شماره های آینده به هیات تحریریه نشریه منعکس نمایند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد