دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کبدی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کبدی و ادارات کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سیستان بلوچستان در رده سنی 13 الی 16 سال در دهه اول شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کبدی در رده سنی 13 الی 16 سال کشور طی روزهای 31 مرداد لغایت 10 شهریور ماه در دو شهر ارومیه و زاهدان برگزار می شود.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کبدی دختران به میزبانی شهر ارومیه طی روزهای 31 مرداد لغایت 4 شهریور در سالن 6 هزار نفری غدیر با حضور اکثر استان ها برگزار می شود، در بخش پسران المپیاد استان سیستان و بلوچستان به میزبانی شهر زاهدان این رقابت ها را طی روزهای 5 لغایت 10 شهریور در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد کرد.

المپیاد استعداد های برتر کبدی کشور با هدف کشف چهره های مستعد از سراسر کشور و پشتوانه سازی برای تیم های ملی کشورمان از سال گذشته با حمایت های مثال زدنی وزارت ورزش و جوانان و برنامه فدراسیون کبدی و ادرات کل ورزش و جوانان استان های کشور برگزار می شود.

اولین دوره المپیاد استعداد های برتر کبدی سال گذشته طی روزهای 1 لغایت 9 آذر ماه در دو شهر قم و تبریز در دو بخش دختران و پسران برگزار شد که در نهایت تیم آذربایجان غربی در بخش پسران و آذربایجان شرقی در بخش دختران به عنوان قهرمانی دست یافتند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد