میزبانی مسابقات جهانی کبدی در ارومیه پیام آور صلح و دوستی از ایران اسلامی به دنیاست

  1. خانه
  2. اخبار
  3. میزبانی مسابقات جهانی کبدی در ارومیه پیام آور صلح و دوستی از ایران اسلامی به دنیاست
  1. خانه
  2. اخبار
  3. میزبانی مسابقات جهانی کبدی در ارومیه پیام آور صلح و دوستی از ایران اسلامی به دنیاست
میزبانی مسابقات جهانی کبدی در ارومیه پیام آور صلح و دوستی از ایران اسلامی به دنیاست
دکتر رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و جانشین ستاد برگزاری مسابقات در آیین افتتاحیه این رقابت ها که عصر روز سه شنبه 9 اسفندماه در محل سالن مجموعه ورزشی 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به تیم های شرکت کننده از کشورهای مختلف دنیا ، اعضای مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی کبدی گفت: استان آذربایجان غربی با هزاران اثر تاریخی و باستانی و رنگین کمانی از اقوام و ادیان با سابقه دیرین و باشکوه ورزش، افتخار میزبانمی این مسابقات را دارد.
ابراهیم افزود: آداب و رسوم و تنوع زیستی منحصر بفرد و نیز آب و هوای متنوع و چهارفصل و مردمی دلیر و خونگرم، از ویژگی های این استان زیبا از شمالغربی ترین نقطه از ایران اسلامی است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: در کنار این آثار ارزشمند تاریخی و باستانی و اقلیم منحصر بفرد، ورزش جایگاه ویژه و دیرینه ای درخشان دارد و این شهر را بویژه با والیبالش که در آسیا و جهان شهره است و قهرمانان و ورزشکاران خوشنام و پرافتخارش می شناسند.
جانشین ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان در ارومیه افزود: شور و شوق جوانان این سرزنمین به رشته مهیج و جذاب کبدی و افتخار میزبانی این مسابقات بیانگر علاقمندی به بهره گیری از ظرفیت ورزش برای بیان پیام صلح و دوستی ساکنان این دیار به جهان است و این میزبانی بی شک باعث مباهات و افتخار ماست.وی ادامه داد: در روزهای منتهی به سال جدید شمسی و دل انگیزی بهارهای این سرزمین که زبان زد عام و خاص است، ما توفیق میزبانی تیم های مختلف از کشورهای دنیا و میهمانان خارجی را داریم.
رضا ابراهیمی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم این حضور، مقدمه ای باشد برای سفرهای آتی تیم ها، ورزشکاران، مربیان، داوران و مجموع میهمانان خارجی به استان آذربایجان غربی، شهر زیبای ارومیه و کشور عزیز اسلامیمان ایران.
وی همچنین گفت: امیدواریم با تلاش های فدراسیون های جهانی و آسیایی، فدراسیون ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان و بویژه حمایت های مقام عالی استان جناب آقای دکتر معتمدیان شاهد میزبانی شایسته دومین دوره این رقابت ها باشیم و بتوانیم ظرفیت ها و توانمندی ای این کشور صلح دوست و امن و بافرهنگ و تاریخ کهن را به دنیا معرفی کنیم.
معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: اگرچه ایران قطب کبدی آسیا و جهان بشمار می رود و در این دوره از مسابقات سرمربی، سرپرست و 4 بازیکن ملّی پوش کشورمان که همگی از استان آذربایجان غربی هستند و این افتخار بزرگی است، ما نیز به سهم خودمان تلاشمان را بکار خواهیم بست تا این رشته ورزشی رشد فزاینده ای در بین جوانان و مردم منطقه داشته باشد.
ابراهیمی در خاتمه گفت: برنامه ما حمایت از ورزش در عرصه قهرمانی و ملّی است که برای ما یک افتخار می باشد . همچنین امیدواریم همه میهمانان عزیز خارجی ما ایّام خوشی را در شهر ارومیه سپری کنند و خاطراتی خوب و ماندگار را با خود به کشورشان به ارمغان ببرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پربازدید

ایران فینالیست شد

ایران فینالیست شد کبدی قهرمانی جوانان جهان در ارومیه نیمه نهایی 🇮🇷 ایران ۶۰ 🇳🇵 نپال…
question_answer0