هفته اول سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور روز پنج شنبه 29 آذرماه با برگزاری 8 دیدار در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، هفته اول لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور با حضور 8 تیم برتر در مجموعه ورزشی تختی تهران روز پنج شنبه 29 آذر ماه برگزار شد.

در دیدار افتتاحیه دو تیم دهیاری محمدآباد گرگان و رعدپدافند هوایی سیستان و بلوچستان مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد و تیم رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان موفق شد شهرآورد کبدی ایران را با نتیجه 59 بر 37  به سود خود پایان دهد تا دهیاری محمدآباد گرگان مدافع عنوان قهرمانی کار خود را با شکست آغاز کند.

سه دیدار دیگر در نوبت صبح برگزار شد که تیم پایاتردینگ آذربایجان غربی با حساب 36 بر 26 از شد فتح کبودرآهنگ همدان گذشت که این دیدار هم بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد. در دو دیدار باقیمانده نوبت صبح فجر ساری و عقاب تالس هم موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

رقابت های هفته اول در نوبت عصر با استراحت چند ساعته تیم ها انجام شد که در یکی از جذاب ترین دیدار های نوبت عصر تیم فتح کبودرآهنگ موفق شد تیم پر مهره رعد پدافند هوایی سیستان وبلوچستان را با حساب 48 بر 18 شکست دهد تا نخستین شگفتی لیگ در هفته اول رقم بخورد. در ادامه بازیها تیم دهیاری محمدآباد گرگان، فجر ساری و پایا تردینگ آذربایجان غربی موفق به شکست حریفان خود شدند.

در پایان هفته نخست لیگ برتر تیم های پایا تردینگ آذربایجان غربی و فجر ساری با کسب 2 پیروزی در مکان های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد