مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی به منظور بررسی عملکرد سال ۹۶ و تصویب تقویم ورزشی سال ۹۷ به ریاست فریبا محمدیان معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی به منظور بررسی عملکرد سال ۹۶ و تصویب تقویم ورزشی و آیین نامه های فدراسیون در سال جاری امروز (یکشنبه) ۲۴تیر به ریاست فریبا محمدیان، معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون کبدی و روسای هیات های استانی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع برنامه های آماده سازی تیم های ملی کبدی مردان و زنان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا و آیین نامه های فدراسیون پس از تایید نهایی به تصویب رسید.

عباس اورسجی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون کبدی افزود: در طی مدتی که در راس فدراسیون کبدی قرار گرفتم تمام تلاشم بر این بوده تا کارهای ماندگار و پایدار برای فدراسیون کبدی انجام دهم تا کسی که بعد از من در راس این فدراسیون قرار می‌گیرد بتواند ادامه دهنده مسیر من باشد.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که ورزشکاران کبدی در حال حاضر درگیر آن هستند نبود سالن تخصصی برای تیم‌های ملی زنان و مردان است که ما مجبوریم برای برپایی اردوهای تدارکاتی جهت آماده‌سازی تیم برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا مرتب از این شهر به شهر دیگر برویم تا بتوانیم فضای تمرینی مناسبی را برای ورزشکاران کبدی تهیه کنیم. متاسفانه نبود سالن تخصصی برای تیم ملی کبدی زنان و مردان سبب شده تا ما با مشکلات زیادی مواجه شویم اما به هر حال تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم هرچه سریع‌تر کمپ تخصصی ویژه ورزشکاران کبدی در ورزشگاه اآزادی ساخته شود تا بتوانیم تیم خوبی را برای رقابت‌های آینده آماده کنیم.

اورسجی تصریح کرد: من حاضرم برای ساخت این کمپ تخصصی از تمام توانایی و انرژی خود استفاده کنم تا ورزشکاران ما کمتر برای آماده‌سازی خود با مشکل مواجه شوند. در حال حاضر طی صحبتی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم، قرار بر این شده که زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر در ضلع شرقی آزادی در اختیار فدراسیون کبدی قرار دهند تا بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا نسبت به تاسیس این کمپ تخصصی هرچه سریع‌تر کار را آغاز کنیم. البته بعد از جاکارتا، در صورتی که بودجه فراهم شود، هرچه سریع‌تر کلنگ احداث این کمپ تخصصی در ضلع شرقی آزادی زده خواهد شد و سعی خواهیم کرد حداقل یک تا دو سال این کمپ تخصصی ساخته و در اختیار تیم‌های کبدی زنان و مردان گذاشته شود.

رییس فدراسیون کبدی در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه کافی برای تاسیس این کمپ تخصصی در اختیار دارید یا خیر افزود: به هر صورت امیدواریم با کمک وزارت ورزش و جوانان و همچنین از طریق اسپانسرها بتوانیم این کمپ تخصصی را احداث کنیم. ما به دنبال درآمدزایی در فدراسیون کبدی هستیم و امیدوار هستیم تا بتوانیم با تامین منابع مالی لازم مشکلات خود را به حداقل برسانیم.

وی از اعزام تیم ملی کبدی زنان و مردان به مسابقه‌های تدارکاتی هند در اواخر تیرماه خبر داد و گفت: تیم ملی کبدی زنان و مردان برای حضور هرچه بهتر در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۸ تیر عازم هند خواهند شد و به مدت یک هفته در آنجا اردوی تدارکاتی برپا خواهند کرد تا بتوانیم تیم خوبی را عازم جاکارتا کنیم. البته در حال حاضر حریفان آسیایی ما پیشرفت خوبی را در کبدی داشته‌اند و با وجود اینکه این رشته یکی از رشته‌های بومی محلی است و ما از نبود کمپ تخصصی رنج می‌بریم اما سایر کشورهای اسیایی بویژه کره جنوبی در حال حاضر آکادمی خاص این رشته را دارد و سعی کرده در این رشته پیشرفت خوبی داشته باشد.من امیدوارم که بتوانیم از نظر جایگاه روند موفق‌تری نسبت به سایر کشورهای آسیایی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از حضور تیم‌های ملی کبدی زنان و مردان در بازی‌های آسیایی جاکارتا چیست و آیا تصور می‌کنید که عنوان قهرمانی در این دوره از بازی‌ها به خود اختصاص دهید یا خیر گفت: هدف‌گذاری ما در این دوره از بازی‌های آسیایی کسب قهرمانی است. تمام تلاش ما این است که ابتدا به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا کنیم و سپس بتوانیم جایگاه خود را از عنوان نایب قهرمانی در بخش مردان و همچنین عنوان سوم در بخش زنان به سکوی قهرمانی نزدیک کنیم. به هر صورت زحمات زیادی در طی حضور من در این فدراسیون برای تیم‌های ملی کبدی زنان و مردان صورت گرفته و ما امیدواریم که بتوانیم در این دوره از بازی‌ها عملکرد موفق‌تری نسبت به دوره‌های قبل داشته باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد