عباس اورسجی در گفتگو با برنا گفت: بازیکنان کبدی سال‌ها بود برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی انتظار می‌کشیدند/ وحدت و همدلی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک زمینه‌ساز موفقیت در جاکارتا شد

رییس فدراسیون کبدی گفت: انسجام وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث شد زمینه کسب این موفقیت برای فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون کبدی مهیا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس اورسجی، رییس فدراسیون کبدی درخصوص عملکرد تیم آقایان و بانوان این رشته در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

اورسجی در ادامه افزود: زمانی که یک موفقیت حاصل می‌شود قطعا برنامه‌ریزی‌هایی در ایجاد این موفقیت دخیل بوده است. فدراسیون برای کسب این موفقیت برنامه‌ریزی علمی انجام داد و با استفاده از خرد جمعی و به کارگیری از کادر فنی مجرب توانستیم در بخش آقایان و بانوان به مدال طلای مسابقات دست پیدا کنیم. انسجام وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث شد زمینه کسب این موفقیت برای فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون کبدی مهیا شود.

وی در ادامه گفت: حمایت‌های مالی که همواره از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشتیم و همبستگی ایجاد شده بین فدراسیون‌ها زمینه‌ساز موفقیت در جاکارتا بود. فدراسیون پزشکی نیز از مدت‌ها قبل با برنامه ریزی انجام داده باعث شده کاروان سالمی روانه این مسابقات شود و ورزشکاران نیز از لحاظ تست‌های ورزشی با مشکلی مواجه نبودند. بازیکنان کبدی سال‌ها بود که انتظار می‌کشیدند تیم قدرتمند هند را در این رقابت‌ها شکست دهند و با همدلی صورت گرفته این اتفاق افتاد. قبل از شروع این مسابقات نیز اردوهای بسیار خوبی برای تیم آقایان و بانوان در نظر گرفته شد و با استفاده از روانشناس ورزشی روحیه و انگیزه را به بازیکنان دادیم تا بتوانیم این دو مدال خوشرنگ را کسب کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد