رئیس فدراسیون کبدی از فعالان کبدی در کردستان خواست از حاشیه ها دوری کنند و گفت: هر چه فعالیت ها در آرامش بیشتری پیگیری شود نتایج بهتری کسب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی؛ عباس اورسجی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان کردستان اظهار داشت: اخیرا در 400 شهرستان مسابقات دانش آموزی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در سه ماه اخیر 32 کلاس مربیگری و داوری برای معلمان برگزار شد، اضافه کرد: آموزش و پرورش بستر اصلی همه رشته هاست و به لحاظ توسعه همگانی هر رشته ورزشی نقطه عطف و حائز اهمیت است.
اورسجی افزود: دوره های تربیت مدرس را برگزار می کنیم تا هم اصول و روش های تدریس آموزش داده شود و هم یکسان سازی در نظام آموزشی ایجاد شود.
رئیس فدراسیون کبدی یادآور شد: فدراسیون دارای یک برنامه راهبردی و استراتژیک است و بدون توجه به سلیقه ها و سفارش ها طبق این برنامه پیش می رویم.
وی تاکید کرد: کمیته های مختلف فدراسیون و فعالیت هایی که انجام شده خود تایید کننده پیشبرد امور طبق برنامه های راهبردی است.
اورسجی گفت: اقدام برای تغییر را همیشه باید از خود شروع کرد چرا که اگر فقط از دیگران توقع تغییر داشته باشیم و همه امور در اطراف ما تغییر کند و ما تغییری نکنیم این تغییرات احساس نمی شود.
وی از فعالان کبدی در کردستان خواست از حاشیه ها دوری کنند و یادآور شد: هر چه فعالیت ها در آرامش بیشتری پیگیری شود نتایج بهتری کسب خواهد شد.
منبع: سایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد