محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا ظهر امروز با دکتر عبدالحمید احمدی معاون پژوهشی، فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در راستای حمایت از کبدی ایران ظهر امروز با دکتر احمدی معاون وزیر ورزش دیدار و گفتگو کرد.

دکتر احمدی ضمن تشکر از حمایتهای  محمد سرور از  کبدی ایران گفت: جوانان ایرانی ظرفیت مناسبی برای پیشرفت چشمگیر در کبدی آسیا و جهان دارند و همکاری دو کشور ایران و پاکستان که از قدرت های آسیا و جهان هستند می تواند کمک کند کبدی وارد المپیک شود. برای وارد شدن کبدی به المپیک کشورهای قاره آسیا می توانند نقش مهمی ایفاء کنند. وزارت ورزش برای المپیکی شدن کبدی حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

دکتر احمدی در ادامه  گفت: با برگزاری مسابقات و همایش های بین المللی می توانیم شاهد رونق و رشد کبدی در سراسر ایران باشیم، فدراسیون باید در آینده مسابقات جام فجر را با تعداد بیشتری از کشورها برگزار کند.

محمد سرور در دیدار با دکتر احمدی گفت: بسیار خوشحالم که مسئولان وزارت ورزش و جوانان ایران حامی همیشگی کبدی هستند، کبدی ایران در سال های گذشته به موفقیت های بزرگی در سطح آسیا و جهان دست یافته است. در حال حاضر ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در آسیا و جهان مطرح است. مدیریت جدید فدراسیون برای ثبیت موقعیت ایران در آسیا و جهان انگیزه زیادی دارد.

سرور در پایان افزود: برای المپیکی شدن کبدی در سال گذشته جلساتی با مسئولان loc و oca برگزار کردیم و به نتایج مطلوبی هم دست پیدا کردیم. شانس بسیار زیادی داریم تا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن بصورت نمایشی کبدی حضور داشته باشد که این اتفاق می تواند نقطه عطفی برای ورزش کبدی جهان باشد.

در این جلسه دکتر اورسجی گزارشی از روند برنامه های فدراسیون ارائه کرد و در ادامه گفت: رقابت های لیگ برتر آقایان و بانوان هفته گذشته به پایان رسید و بلافاصله کمیته فنی مسابقات جلسات انتخاب بازیکن و مربی را برگزار کردند. اردوی تیم ملی بانوان در مشهد در حال برگزاری است و اردوی تیم ملی آقایان هم از ۲۱ بهمن ماه در بندر انزلی آغاز خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان گفت: قصد داریم جام فجر را با حضور ۳ کشور خارجی و در مجموع ۵ تیم برگزار کنیم، اما برای سال های آینده با تعداد کشورهای بیشتری جام فجر را در ایران برگزار خواهیم کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد