رئیس فدراسیون کبدی در خصوص اعزام 15 کبدی کار به هندوستان گفت:  اولین موفقیت کبدی در سال 98 با افزایش دوبرابری لژیونرهای کبدی رقم خورد.

دکتر اورسجی در گفتگو با سایت فدراسیون در رابطه با حضور 15 لژیونر ایران در پرو کبدی گفت: در راستای اجرای استراتژی های فدراسیون بعد از دستیابی به موفقیت های بزرگ در سال 97 با تلاش و رایزنی های مستمر و ارائه راهکارهای دیپلماتیک توانستیم تعداد 8 لژیونر کبدی را به 15 برسانیم که می تواند یک موفقیت بزرگ برای ورزش ایران به حساب آید.

وی در ادامه گفت: فرایند افزایش بازیکنان بسیار دشوار بود و به لطف خدا موفق شدیم بازیکنان بیشتری به مسابقات پرو کبدی اعزام کنیم. مذاکرات خوبی با مسئولان استار در کشور هندوستان داشتیم و 25 بازیکن  را جهت حضوردر پرو کبدی معرفی کردیم و هندی ها 15 بازیکن را برای هفتمین دوره مسابقات پرو کبدی انتخاب کردند. عملکرد تمامی بازیکنان در لیگ برتر کبدی سال 98 و سال های آینده و همچنین بازیکنان جوان در اردوها و مسابقات جهان در فرایند معرفی و اعزام نفرات بسیار اهمیت دارد و می بایست بازیکنانی که جزو بهترین های ایران هستند به پروکبدی اعزام شوند. در آینده بدنبال اجرای استراتژی های مطلوب تری در خصوص اعزام ورزشکاران به پرو کبدی هستیم تا از این طریق شرایط حضور برای تمامی کسانی که در لیگ ها، اردوها و تیم های ملی عملکرد مناسبی دارند فراهم شود.

نایب رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی در پایان گفت: با همفکری اعضاء هیات رئیسه، کمیته فنی و سایر کمیته ها در حال نظامند کردن اعزام بازیکنان به پرو کبدی و سایر لیگ های خارجی هستیم و در همین راستا عملکرد بازیکنان لژیونر در رقابت های این فصل را زیر نظر خواهیم گرفت  و بازیکنانی که عملکرد مناسبی نداشته باشند در دوره های آینده معرفی نخواهند شد .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد