به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس خواجه اورسجی، رییس فدراسیون کبدی، درباره موفقیت‌های ورزش در چهار سال گذشته و دستاوردهایی که ایران در حوزه ورزش به دست آورده است در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: حدود 18 سال است که در عرصه ورزش فعالیت می‌کنم و در گذشته به عنوان دبیر فدراسیون و اکنون که به عنوان رییس فعالیت دارم، هرگز وزیری را ندیدم که در عرصه ورزش به گونه‌ای تلاش کند که بتواند در رشته ورزش ایران تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: پرداخت‌های مالی در زمان معین برای فدراسیون ‌‌‌‌ها پرداخت شد تا تیم‌های ملی در زمان مورد نظر به اردوهای تدارکاتی اعزام شوند. معتقدم علی رغم افتخارآفرینی ‌‌‌‌‌های بسیاری که در عرصه ورزش به دست آمد نمایندگان مجلس باید از دکتر سلطانی‌فر تجلیل کنند.

اورسجی با اشاره به اینکه جامعه ورزش همیشه با مشکلات میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دست و پنجه نرم می‌کرد، افزود: اکنون ورزش با اتحاد و همدلی دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری روسای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مسیر رشد و ترقی خود را طی می‌کند.

رییس فدراسیون کبدی در پایان، گفت: دکتر سلطانی‌فر شناخت خوبی به ورزش دارند و آگاهی وزیر ورزش و جوانان نسبت به ساختار ورزش باعث می‌شود که ورزش کشورمان به توسعه مورد نظر برسد. توجه به توانایی‌های بانوان در حوزه ورزش و مدیریت را تنها وزیر ورزش و جوانان به آنها عمل کرده است و دکتر سلطانی‌فر مرد قانون و احترام به قوانین کشور است.