دكتر اورسجي رئيس فدراسيون كبدي از برگزاري رقابت‌های کبدی دانش‌آموزی كشور در مشهد و قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومي، به مناسبت چهلمين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، فدراسیون کبدی برای اولین بار با همکاری فدراسیون ورزشهای دانش آموزی مسابقات كبدي دانش آموزي را در دو مقطع سني به ميزباني شهرهاي مشهد و قم  برگزار خواهد كرد.

فدراسيون كبدي در دوره جديد مديريتي با هدف تحقق و اجرايي كردن برنامه هاي مهم  و طبق تفاهم نامه امضاء شده  با آموزش و پرورش براي نخستين بار مسابقات كبدي دانش آموزي سراسر كشور در دو مقطع متوسطه اول (رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال ) و ابتدایی (رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال) به میزبانی استان های خراسان رضوی و قم دربهمن ماه سالجاری برگزار مي كند.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص برگزاری این رقابت‌ها گفت : مسابقات دانش‌آموزی در رشته ورزشی کبدی، نقطه عطفی در توسعه این ورزش در بخش قهرمانی است و با اجرای صحیح این فرآیند در تقویت و پشتوانه سازی تیم‌های ملی ديگر دغدغه نخواهیم داشت، چون چرخه تولید بازیکنان مستعد نسبت به گذشته تسریع پیدا خواهد کرد.

دكتر اورسجي در ادامه افزود : کسب مقام قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا در هر دو بخش بانوان و آقایان زمينه استقبال مناسب در بین عموم جامعه را فراهم كرد و فدراسیون هم از این فرصت بهره مندی لازم را برد و با برنامه ریزی و رایزنی های مداوم با مسئولین امر در وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی این رشته مهیج و پرطرفدار جامعه دانش آموزی ، یعنی کبدی را به عنوان یکی از رشته های ورزشی مورد توجه آن وزارت خانه و فدراسیون ورزش دانش آموزی تثبیت كرد.
رئيس فدراسيون كبدي در ادامه افزود: مقرر شد اولین دوره رقابت‌های  هر دو بخش پسران و دختران با کمک عوامل فنی فدراسیون در دو شهر مشهد و قم در بهمن ماه امسال برگزار شود.
رئیس فدراسیون کبدی در پايان در رابطه با ایجاد ساختار فنی رشته کبدی در آموزش و پرورش گفت: پنجره جدیدی برای فدراسیون کبدی باز شده است که تاکنون وجود نداشته است و با برنامه ریزی هایی که انجام شده است در حوزه‌های آموزش (داوری و مربیگری)، استعدادیابی، همگانی و برگزاری مسابقات در راستای تقویت و پر کردن خلاء های موجود با فدراسیون ورزش های دانش آموزی همکاری نزدیک خواهیم داشت تا در آینده ایی نزدیک شاهد رشد و توسعه كبدي در سراير ايران باشيم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد