دکتر عباس اورسجی صبح امروز در کنار وزیر ورزش، قهرمانان و سایر مدیران ارشد ورزش کشور در مراسم گلریزان جامعه ورزش شرکت کرد.

مراسم گلریزان جامعه ورزش جوانان برای کمک به هموطنان سیل زده امروز (سه‌شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونانش، قهرمانان، ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های ورزشی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مراسم گلریزان جامعه ورزش جوانان که برای کمک به هموطنان سیل زده صبح امروز (سه‌شنبه20 فروردین) در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

در این مراسم مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، شروین اسبقیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها و جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی حضور داشتند.

این مراسم با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و مدیر کل تربیت بدنی استان تهران برگزار شد که در پایان این مراسم هدایای جمع‌آوری شده در اختیار مردم آسیب دیده مناطق سیل زده قرار خواهد گرفت.

دکتر اورسجی به نمایندگی از جامعه ورزش کبدی پس از حضور در مناطق سیل زده شمال کشور در مراسم گلریزان جامعه ورزش علاوه بر وجه نقد کمک های غیر نقدی را هم اهداء کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد