دهمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاهها و دستجات آزاد کشور گرامیداشت هفته تربیت بدنی با قهرمانی تیم حمل و نقل خلیج فارس در ارومیه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دهمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاهها و دستجات آزاد کشور انتخابی تیم ملی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور 26 تیم طی روزهای 7 لغایت 10 مهرماه در شهرستان ارومیه برگزار شد.

تیم های شرکت کننده در 8 گروه مرحله مقدماتی را برگزار کردند و 2 تیم برتر گروه های هشتگانه به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی داشت و کمیته فنی فدراسیون کبدی هم با تیم 4 نفره تمامی مسابقات را زیر نظر داشت.

4 تیم حمل و نقل خلیج فارس، دانشگاه آزاد چابهار، فولاد هرمزگان و اروم چکاوک آذربایجان غربی با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

مرحله نیمه نهایی صبح امروز برگزار شد و دو تیم دانشگاه آزاد چابهار و حمل و نقل خلیج فارس با شکست فولاد هرمزگان و اروم چکاوک آذربایجان غربی به فینال مسابقات راه یافتند و دو تیم فولاد هرمزگان و اروم چکاوک آذربایجان غربی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

دیدار فینال در حضور دکتر اورسجی رئیس فدراسیون و دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ساعت 11 صبح در سایت ساحلی ارومیه بین تیم های حمل و نقل خلیج فارس و دانشگاه آزاد چابهار برگزار شد و در پایان یک رقابت نزدیک و تماشایی تیم حمل و نقل خلیج فارس موفق شد با نتیجه 40 بر 34 حریف خود را شکست  دهد تا جام قهرمانی را این تیم نظامی بالای سر ببرد.

در پایان مدال ها و کاپ قهرمانی تیم های برتر مسابقات توسط مسئولان حاضر در محل مسابقه اهداء شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد