اعضاء کمیته فنی فدراسیون کبدی به منظور بررسی موضوعات مختلف فدراسیون کبدی روز گذشته با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، اعضاء کمیته فنی فدراسیون کبدی پس از برگزاری مسابقات کبدی جوانان دختر و پسر کشور در سنندج، برگزاری بیش از 15 اردوی آماده سازی تیم های ملی کبدی آقایان و بانوان تا پایان اردیبهشت 97 به منظور بررسی شرایط اردوهای تیم ملی و همچنین مسابقات جوانان در محل فدراسیون گرد هم آمدند.

در جلسه روز گذشته گزارشی از وضعیت اردوها ارائه گردید تا اعضاء کمیته فنی هم اطلاعات کامل تری نسبت تیم های ملی دریافت کنند و در نهایت مقرر گردید تا در کنار تیم ملی کبدی ایران تیم ملی “ب” هم تشکیل گردد و نفرات شایسته زیر نظر مربیان ملی تمرینات خود را دنبال کنند و در صورت نیاز سرمربی تیم ملی “الف” نفرات به اردوی تیم ملی اضافه شوند. از دیگر تصمیمات جلسه فنی برگزاری بازی دوستانه تیم ملی الف با تیم ملی ب  بود که پس از آن نفرات مورد نظر جهت شرکت در تورنمنت دبی انتخاب شوند.

بررسی مسابقات کبدی جوانان کشور درسنندج از دیگر موضوعات جلسه فنی بود که با موافقت رئیس فدراسیون مقرر گردید مربیان جوان استان های سراسر کشور در کارگاه های دانش افزایی فدراسیون حضور پیدا کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد