نخستین جلسه هیات رئیسه  در دوره جدید مدیریت فدراسیون کبدی ظهر امروز با حضور محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، نخستین جلسه هیات رئیسه پس از انتخاب دکتر اورسجی به عنوان رئیس جدید فدراسیون با حضور نفرات جدید در محل فدراسیون کبدی برگزار شد.

در جلسه امروز برنامه های آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتامورد بحث و بررسی قرار گرفت. نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی گزارشی از مسابقات لیگ برتر و آغاز اردوهای تیم ملی در مشهد ارائه کرد و نایب رئیس آقایان هم گزارشی از رقابت های لیگ برتر کبدی آقایان و برگزاری جلسات فشرده کمیته فنی برای انتخاب کادر فنی و نفرات منتخب ارائه کرد.

دکتر اورسجی در جلسه امروز در خصوص تقویم ورزشی سال ۹۷ و اجرای منظم تقویم سخن گفت و در ادامه افزود: قصد داریم با کمک استان ها و حمایت اعضاء هیات رئیسه تقویم ورزشی سال ۹۷ را اوایل اسفند به استان ها ارسال کنیم تا در اجرای آن در سال بعد دچار مشکل نشویم.

وی در بخشی از صحبت های خود به موضوع برگزاری منظم مسابقات و فشردگی مسابقات اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال ۹۷  اردوهای آماده سازی جاکارتا از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و قصد داریم در این مدت سایر مسابقات کبدی از جمله رده های سنی و رشته سرکل کبدی را برگزار کنیم.

اورسجی در پایان گزارشی از روند میزبانی منطقه آزاد اروند در خصوص میزبانی دومین دوره مسابقات  بین المللی کبدی جام فجر برای حاضرین ارائه کرد.

در پایان جلسه هیات رئیسه محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا میهمان ویژه اعضا ء بود و ابراز امیدواری کرد کبدی ایران با وجود تشکیلات حرفه ای به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد